close

 

雖然已經是一個大delay的狀態了才在看繼承者們,

但是還是要說....怎麼這麼好看!!!!  超虐心的韓劇我的天~~~

雖然要看之前阿柑就已經跟我說"就是流星花園啊不用看了啦~"之類的話,

但其實...因為道明寺那顆頭,所以不管台版、日版、韓版的流星花園我都沒真正看過10101FSA8.gif  

又因為李敏鎬在裡面的角色"金歎"那個髮型跟深情完全是我的菜,

又有朴信惠當女主角,所以我竟然以飛快的速度兩天就追完了 1550983066.jpg  

話說,朴信惠怎麼完全都沒有變啊太厲害了!!  自然的美人兒~~

看完的感想是就算是老梗的戲碼但是我完全被騙得心甘情願!!!

假如哪天書又念不下去我應該還是會打開來再看一遍,哈哈哈~~~

就像Danchi 說的,韓劇看完都會很空虛,真的!!  我到今天還活在金歎跟恩尚的世界~~

 

 

裡面插曲很多很好聽耶~~  我覺得好歌就是不管語言懂不懂還是可以有感觸的那種,

這幾天眼壓有點高,我都配金歎跟恩尚在美國時很常出現的插曲一邊做事,

Big Baby Driver 的 Here For You,完全是我的小情歌菜單 1550976882.jpg  

今天先來個網友自製的MV順便回味一下繼承者們的愛情世界哈哈哈~~~

 

 

Here For You - 빅 베이비 드라이버 (Big Baby Driver)


詞:박세준,Big Baby Driver

曲:박세준,Big Baby Driver

編:박세준,Big Baby Driver



See my eyes are watching

Hear my heartbeat is pounding

Whatever I do

Wherever I go It's for you


See my days without you

I feel no shame in crying

Whatever it takes

You know that I'll be with you

Now that I see the light

Now that I touch my light

Now that I realize

All I ever wanted is only you

Now that I see the light (And life)

Now that I touch my light (And life)

Now that I realize

All I ever wanted is only you

See my eyes are watching

Hear my heartbeat is pounding

Whatever I do

Wherever I go It's for you

See my days without you

I feel no shame in crying

Whatever it takes

You know that I'll be with you



Now that I see the light

Now that I touch my light

Now that I realize

All I ever wanted is only you

Now that I see the light (And life)

Now that I touch my light (And life)

Now that I realize

All I ever wanted is only you

Now that I see the light

Now that I touch my light

Now that I realize

All I ever wanted is you

Now that I see the light (And life)

Now that I touch my light (And life)

Now that I realize

All I ever wanted is only you

Now that I realize

 

 

 

 

 

arrow
arrow

    陳姿姿 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()